Betala senare med Klarna | Fri frakt

FAQ (Ofta ställda frågor)


Q: HUR GÖR JAG EN BESTÄLLNING?

S: För att göra en beställning går du först till produktsidan, som du når via navigationen. Välj sedan den önskade mängden av produkten och klicka på "Lägg i varukorgen". Du kommer nu till din varukorg. Klicka nu på "Proceed to Checkout" och följ de angivna stegen för att göra din beställning.

Q: HUR KAN JAG SE STATUSEN FÖR MIN BESTÄLLNING?

S: Du kan enkelt kontrollera statusen för din beställning här. Det kan du göra genom att ange det spårningsnummer som vi har skickat till dig. Det kan ta 1-3 arbetsdagar att se statusen för din beställning efter att du har fått spårningsnumret. Om du inte har fått något spårningsnummer från oss kan du skicka ett e-postmeddelande till info@lanora.se. Vi meddelar dig ditt spårningsnummer och statusen för din beställning så snart som möjligt.

Q: ÄR DET MÖJLIGT ATT SKICKA TILL UTLANDET?

S: Som standard skickar vi endast inom Europa. På begäran kan vi skicka din beställning till ett annat land. Skicka en begäran till: info@lanora.se

Q: HUR LÅNG TID TAR DET ATT SKICKA?

S: Vårt team gör allt för att se till att du får din beställning så snart som möjligt. På grund av den höga efterfrågan kan leveranstiden vara längre i vissa områden. Din beställning bör normalt komma fram inom 5-12 dagar efter att vi mottagit betalningen, trots den höga efterfrågan. Om du har några frågor om din beställning, tveka inte att skicka ett e-postmeddelande till oss på info@lanora.se. Vi kommer alltid att ge dig korrekt information om din beställning.

Q: JAG RÅKADE ANGE FEL LEVERANSADRESS. KAN JAG ÄNDRA DEN?

S: I så fall kan du skicka ett e-postmeddelande till oss så snart som möjligt på info@lanora.se. Om din beställning redan har skickats kommer vi att göra vårt bästa för att rätta till felet i efterhand.

Om du har andra frågor som inte besvaras i vår FAQ, skicka oss ett e-postmeddelande till info@lanora.se så hjälper vi dig så fort som möjligt.